Dodge Dart Forum banner
21 - 40 of 41 Posts
Mam 13 1.4L Turbo i otrzymałem ten kod dopiero po zainstalowaniu CAI. Widziałem film, w którym stwierdzono, że modyfikacja przewodów podciśnieniowych rozwiąże problem. Jeszcze nie próbowałem, ale mam nadzieję, że się uda. Nienawidzę z tym jeździć.
 
Mam 13 1.4L Turbo i otrzymałem ten kod dopiero po zainstalowaniu CAI. Widziałem film, w którym stwierdzono, że modyfikacja przewodów podciśnieniowych rozwiąże problem. Jeszcze tego nie próbowałem, ale mam nadzieję, że się uda. Nienawidzę z tym jeździć.
To naprawdę zależy od tego, co mówi ci ten film. Jeśli mówi, żeby zaślepić przewody lub użyć modyfikacji Tork boost leak fix, to nie rób tego. Spowoduje to w przyszłości inny CEL. Musisz odczytać CEL i powiedzieć nam, co to jest. W ten sposób każdy, kto napotkał ten sam problem, może poinformować cię, co zrobił, aby go naprawić. Szczerze mówiąc, prosty CAI NIE powinien powodować CEL.
 
P1CEA-00-BOOST SIDE EVAP PURGE SYSTEM PERFORMANCE to kod. Zabrałem do serwisu i stwierdzili, że będzie to wymagało obszernego rozwiązywania problemów. Byłem zaniepokojony, ponieważ podróżuję w ten weekend i nie chciałem awarii. Serwis stwierdził, że nic się nie stanie i najprawdopodobniej wynika to z faktu, że wlot teraz pobiera więcej powietrza niż jest do tego przyzwyczajony.
 
Discussion starter · #25 ·
Dostałem kolejny kod P1CEA w drodze do domu z pracy dzisiaj wieczorem. Autostrada przy 65 mph, lekkie nachylenie. To samo miejsce, w którym dostałem go 1650 mil temu. Wyczyściłem go w domu za pomocą mojego OBDLink. Będę monitorować...
 
Discussion starter · #26 ·
Znowu się pojawiło w zeszłym tygodniu. Wyciąganie kodów co kilka dni - brak nowych kodów, tylko ten pojedynczy kod P1CEA. Nie wiem, jak postępować. Jedyną modyfikacją jest HPSI CAI z rurą ram air i nowymi wężami podciśnieniowymi niezbędnymi do adaptacji do CAI.
 
Moim najlepszym przypuszczeniem w tej chwili jest odinstalowanie cai i powrót do oryginału... wyczyszczenie kodu i jazda, aż kontrolka albo się zaświeci i będziemy mogli działać dalej, albo poczekać miesiąc i jeśli się nie zaświeci, to będziemy wiedzieć, że to coś związanego z cai... Czy sprawdziłeś plastik stożka pod kątem pęknięć?

Odinstalowałbym go i sprawdził każdy wąż podczas jego zdejmowania za pomocą testu szczelności wody.... Trzymaj końce zamknięte i umieść pod wodą, aby poszukać pęcherzyków powietrza.
 
Znowu się pojawiło w zeszłym tygodniu. Wyciąganie kodów co kilka dni - brak nowych kodów, tylko ten pojedynczy kod P1CEA. Nie wiem, jak postępować. Jedyną modyfikacją jest HPSI CAI z rurą ram air i nowymi wężami podciśnieniowymi niezbędnymi do adaptacji do CAI.
Czy instalację wykonałeś wycinając oryginalną rurę z obudowy filtra powietrza i używając jej w swoim wężu? Wiem, że Darty 15+ zostały przeprojektowane, a instalacja wlotu powietrza spowoduje to ze względu na sposób, w jaki obudowa filtra powietrza potrzebuje teraz węży powietrznych w tej dyszy w kształcie litery F. http://eurocompulsion.net/DDRETROFIT.pdfTe instrukcje pochodzą bezpośrednio ze strony, na której je kupujesz.
 
Ponownie publikuję te rzeczy z FSM, ponieważ ten kod wydaje się być powszechny i te możliwości powinny zostać sprawdzone. Ten kod występuje w boost. Oczywistą rzeczą byłoby sprawdzenie, czy nie ma wycieku boost. Zobacz także ten link:
http://www.dodge-dart.org/forum/eurocompulsion/30261-boost-leak-fix-evap-operations-p1cea-code.html
PURGE FLOW MONITOR IN BOOST: Silniki turbodoładowane oczyszczają się, gdy silnik jest w trybie boost. Osiąga się to poprzez posiadanie dodatkowych węży i osprzętu do oczyszczania. Monitor oczyszczania boost służy do sprawdzania, czy ta część układu emisji oparów działa poprawnie. Monitor przepływu oczyszczania w trybie boost jest włączony, aby uruchomić tę podróż dokładnie w taki sam sposób, jak Monitor przepływu oczyszczania.

•Monitor Turbo Purge będzie ingerował w tę podróż dopiero po wystąpieniu małego wycieku.
•Monitor uruchomi się tylko wtedy, gdy występuje stabilny stan doładowania i nie wtedy, gdy pojazd jest na pełnym gazie.
•Monitor czeka skalibrowany czas, podczas gdy osiągane jest stabilne doładowanie, a następnie włącza zawór obejściowy OBD (zwany również dolnym zaworem sterowania oczyszczaniem), aby zmniejszyć tylko podciśnienie. Następnie włącza oczyszczanie, a monitor szuka tylko spadku podciśnienia w fazie 1 w zbiorniku paliwa. Jeśli nie można osiągnąć podciśnienia, monitor zawodzi. (P1CEA)





Kiedy monitorowane i ustawione warunki

Kiedy monitorowane: Ta diagnostyka jest uruchamiana, gdy spełnione są następujące warunki:

•Przy włączonym silniku zapłonu podczas stanu doładowania.
•Poziom paliwa powyżej 12 procent.
•Temperatura otoczenia od 4,0°C do 35°C (39,2°F do 95°F).
•Prędkość pojazdu od 8 km/h do 128,7 km/h (5 mph do 80 mph).


Ustaw warunki:

•Moduł sterowania układem napędowym (PCM) wykrywa niewystarczający przepływ oparów wykryty podczas pracy układu odparowywania podczas stanu doładowania.


Skróty w tabeli:
FTP = ciśnienie w zbiorniku paliwa
CAC = chłodnica powietrza doładowującego
 
Discussion starter · #32 ·
Dzięki, Exitus04. Zobaczę to rano. Spróbuję wyciągnąć koniec rury IC i przedmuchać ją, żeby zobaczyć, jakie jest ograniczenie. Jestem pewien, że masz rację, po prostu nie doszedłem do tego oczywistego wniosku.
 
Zresetowałem swój komputer pokładowy, odłączając akumulator na 5 minut. Następnie przejechałem nim 100 mil, nie przekraczając 4500 obr./min. Wszystko jest teraz dobrze. Minął tydzień. Cóż, mam nadzieję, że wszystko jest dobrze. Lol
 
Cóż, zresetowałem mój komputer przez odłączenie akumulatora na 5 minut. Następnie przejechałem nim 100 mil, nie przekraczając 4500 obr./min. Wszystko jest teraz dobrze. Minął tydzień. Cóż, mam nadzieję, że wszystko jest dobrze. Lol
Cóż, pomódlmy się o najlepsze, ale normalnie kod P1CEA powróci.
 
Jeśli jeszcze nie rozwiązałeś problemu, upewnij się, że mała linia podciśnienia odchodząca od węża PCV jest nadal przymocowana do węża PCV, tak jak było to w przypadku standardowego wlotu. Prowadzi ona do czujnika, który generuje kod, jeśli jest odłączony od PCV. Z tego, co udało mi się ustalić, dotyczy to tylko modeli Dart z lat 2015 i 2016.
 
Jeśli jeszcze nie naprawiłeś problemu, upewnij się, że mała linia podciśnienia odchodząca od węża PCV jest nadal przymocowana do węża PCV, tak jak była w standardowym wlocie. Prowadzi do czujnika, który generuje kod, jeśli jest odłączony od PCV. Z tego, co udało mi się ustalić, dotyczy to tylko modeli Dart z lat '15 i '16.
To jest w 100% poprawne! Miałem ten sam problem, kiedy po raz pierwszy budowałem wlot do mojego '15. Nie można go podłączyć bezpośrednio do rury wlotowej, MUSI być podłączony do węża od PCV do wlotu. Jest to MAF (czujnik masowego przepływu powietrza)
 
Proszę, żeby wszyscy tutaj to przeczytali: http://www.dodge-dart.org/forum/eurocompulsion/30261-boost-leak-fix-evap-operations-p1cea-code.html
@Lachlan... moja najlepsza informacja dla ciebie byłaby taka... NIE masz zwężki w wężu idącym z zimnej strony rury IC do wlotu... co oznacza, że stale tracisz doładowanie. Zainstalowałem własną zwężkę i ani razu nie miałem kodu P1CEA... gdzieś tu krąży wątek o tym, jak to zrobiłem.
Witaj @alpinegreenneon

Nie mogę otworzyć linku z tej odpowiedzi. Mówi, że nie mam uprawnień. Czy ta strona w ogóle jeszcze działa, czy zniknęła? A może jakiś inny problem?

Dziękuję.
 
Witaj @alpinegreenneon

Nie mogę otworzyć linku z tej odpowiedzi. Mówi, że nie mam uprawnień. Czy ta strona w ogóle jeszcze działa, czy zniknęła? A może jakiś inny problem?

Dziękuję.
Ja też tego nie widzę. Wszystko z Eurocompulsion zniknęło. Czy masz kod P1CEA? Są inne wątki.
 
21 - 40 of 41 Posts