Dodge Dart Forum banner

Koelvloeistofslang van de fles gebroken

3.7K views 10 replies 8 participants last post by  Midnight Rider  
#1 ·
Image
Hallo, ik heb onlangs mijn 2014 Dodge Dart Rallye weggebracht voor een aantal terugroepreparaties en kreeg hem terug met de inlaatslang van de koelvloeistof gebroken. Ik denk dat ik de juiste vervanging heb gevonden (onderdeelnummer 55111494AD) Ik heb nog geen online bronnen gevonden over hoe ik het kapotte onderdeel moet verwijderen en de vervanging moet installeren, alle adviezen worden zeer gewaardeerd. Foto's van het betreffende onderdeel zijn bijgevoegd, het lijkt erop dat er een nippel is afgebroken en ik weet niet hoe ik dat onderdeel eraf moet halen.
Image

#2 ·
Het is de snelle verbinding met de thermostaatbehuizing die kapot is gegaan. Er zou een vergrendeling moeten zijn die je eruit trekt en dan een knop die je indrukt en dan zou hij eraf moeten glijden.
Image

Het onderdeelnummer lijkt correct. De meeste online sites en dealers zullen naar uw VIN vragen om er zeker van te zijn dat het correct is.

#1 wijst naar de nippel voor die snelle verbinding op de thermostaatbehuizing:
Image

Image

#3 ·
@Jsanchez98 - Waarom zou u het niet terugbrengen (of terug laten slepen) naar de dealer die de "terugroepreparaties" heeft uitgevoerd en het daar laten repareren/vervangen?

• Like
Reactions: Shooter_Q
#6 ·
@Jsanchez98 - Waarom zou je het niet terugbrengen (of laten terugslepen) naar de dealer die de "terugroepreparaties" heeft uitgevoerd en hen de slang laten repareren/vervangen?
Helaas beweren ze van niets te weten en zeggen ze dat het kapot was toen ik het inleverde (wat niet zo was, want ik reed er consequent mee naar mijn werk voordat de terugroepactieproblemen zich voordeden). Ze weigeren hun fout te herstellen en willen me in plaats daarvan 400 dollar in rekening brengen om het te repareren.