Purchasing a Dart SE soon! - Page 8
Follow Us On Follow us on Google Plus Follow us on Facebook
    Register

    Purchasing a Dart SE soon!

    This is a discussion on Purchasing a Dart SE soon! within the Dodge Dart Purchasing forums, part of the Dodge Dart Forum - Dodge Dart Discussion category; Ohh you fell victim to the heated steering wheel its over your done enjoy your limited. Seriously though it was probably the most usless thing ...

    User Tag List

    Page 8 of 15 FirstFirst ... 6 7 8 9 10 ... LastLast
    Results 71 to 80 of 145
    Like Tree36Likes

    Thread: Purchasing a Dart SE soon!

    1. #71
      Jackman
      Rank
       
      Rep
       
      This user has no status.
       

      Join Date
      Sep 2012
      Location
      Fairbanks, AK
      Posts
      270
      Vehicle
      2013 White Limited 1.4l, DDC trans
      Liked
      121 times
      Gender
      Male
      Mentioned
      8 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      Ohh you fell victim to the heated steering wheel its over your done enjoy your limited.

      Seriously though it was probably the most usless thing on the car (in my mind) But damn if i wasnt properly educated when i first touched it. lol

    2. #72
      Tire Carrier
      Rank
       
      Rep
       
      dartse2013's Avatar
      This user has no status.
       

      Join Date
      Jan 2013
      Location
      St.Louis, MO
      Posts
      53
      Vehicle
      Cosmic Gray 2013 Camry SE 2.5L FULLY LOADED! Laguna Blue Dart Limited 2.0L automatic on its way!
      Liked
      5 times
      Gender
      Male
      Mentioned
      0 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      It was super nice! haha I guess I did fall victim to the Limited! Lol... it was awesome that the salesman started the car from inside and the seats and the wheel were warm by the time we got out to it! We decided to order a Dart Limited 2.0L automatic in Laguna blue with black leather, technology group, premium group, Alpine speakers with the uconnect navigation, race track tail lamps and sunroof. It all comes out to $26,225 with out the 750 rebate and our 500 auto show bonus. I was very impressed with the Limited I drove, except the clunking noise in the front over bumps. We place the order Monday!
      aje131 likes this.

    3. #73
      Tire Carrier
      Rank
       
      Rep
       
      aje131's Avatar
      This user has no status.
       

      Join Date
      Sep 2012
      Location
      South Central PA
      Posts
      108
      Liked
      60 times
      Mentioned
      2 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      That's pretty awesome. Hope you enjoy it and it gets here quickly. Not a color I would personally pick, but it definitely will be unique and eye catching. Congrats!
      dartse2013 likes this.

    4. #74
      Tire Carrier
      Rank
       
      Rep
       
      dartse2013's Avatar
      This user has no status.
       

      Join Date
      Jan 2013
      Location
      St.Louis, MO
      Posts
      53
      Vehicle
      Cosmic Gray 2013 Camry SE 2.5L FULLY LOADED! Laguna Blue Dart Limited 2.0L automatic on its way!
      Liked
      5 times
      Gender
      Male
      Mentioned
      0 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      Quote Originally Posted by aje131 View Post
      That's pretty awesome. Hope you enjoy it and it gets here quickly. Not a color I would personally pick, but it definitely will be unique and eye catching. Congrats!
      Thanks! haha... I was stuck between Laguna Blue, Blue Streak, White or Header Orange. Eliminated the orange because, personally it looks best on the Rallye, no white because it seemed too boring and we went over ordering a little bit today and I wanted the Blue Streak with black leather but they said the order couldn't be placed right now ( I guess that's the common ordering issue) So I decided to be different and get Laguna. The salesman kind of gave me a funny look and said "no way" lmao... I am really excited to get this started! lol

    5. #75
      Tire Carrier
      Rank
       
      Rep
       
      dartse2013's Avatar
      This user has no status.
       

      Join Date
      Jan 2013
      Location
      St.Louis, MO
      Posts
      53
      Vehicle
      Cosmic Gray 2013 Camry SE 2.5L FULLY LOADED! Laguna Blue Dart Limited 2.0L automatic on its way!
      Liked
      5 times
      Gender
      Male
      Mentioned
      0 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      LMAO!! My girlfriend just said that she is tired of her ATS and wants a Dart, she says it's cute!! AHHH! I can never make her happy! :/ lol We may be a 2 Dart Limited family... haha
      SrtJunky likes this.

    6. #76
      Tire Carrier
      Rank
       
      Rep
       
      aje131's Avatar
      This user has no status.
       

      Join Date
      Sep 2012
      Location
      South Central PA
      Posts
      108
      Liked
      60 times
      Mentioned
      2 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      If you haven't seen the Laguna in person, check the threads here Laguna Blue Dart...(kinda disapointed) for pictures at least or try to find one to look at somewhere. Definitely different than what I expected from the Dart Brochure/Book and online, but I think the Laguna can look pretty good with tint or stripes or something to give it some contrast.

      On another note, I have a mopar with my old Dakota, but my wife drives a '05 4runner and would probably divorce me if I ever suggested getting rid of it. Anyway, if you like to hang onto cars for any length of time, between the Dart and the Camry, I think you might be in good shape for years to come.

    7. #77
      Tire Carrier
      Rank
       
      Rep
       
      dartse2013's Avatar
      This user has no status.
       

      Join Date
      Jan 2013
      Location
      St.Louis, MO
      Posts
      53
      Vehicle
      Cosmic Gray 2013 Camry SE 2.5L FULLY LOADED! Laguna Blue Dart Limited 2.0L automatic on its way!
      Liked
      5 times
      Gender
      Male
      Mentioned
      0 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      Quote Originally Posted by aje131 View Post
      If you haven't seen the Laguna in person, check the threads here Laguna Blue Dart...(kinda disapointed) for pictures at least or try to find one to look at somewhere. Definitely different than what I expected from the Dart Brochure/Book and online, but I think the Laguna can look pretty good with tint or stripes or something to give it some contrast.

      On another note, I have a mopar with my old Dakota, but my wife drives a '05 4runner and would probably divorce me if I ever suggested getting rid of it. Anyway, if you like to hang onto cars for any length of time, between the Dart and the Camry, I think you might be in good shape for years to come.
      I'm only 25, but I usually hold onto my cars for about 3 years... I got rid of my 2010 Camry SE 2.5L with 163k to get the 2013 Camry SE 2.5L lol as of right now I have just over 4k on it and I got it on the 10th of this month! This is the first "American" branded car that I have actually liked in a long time... My girlfriend had a 2007 Lexus is250 when we met and wanted a 2013 Ford Fusion Titanium, so she got that and saw the ATS one day and came home and said she wanted that instead, so she got that. Now that she is tired of the ATS she might want the Dart too... BTW the ATS is a piece, already has been to the dealer 3 times in 2 months. First time for creaky steering wheel, next time for check engine light and smelled like gas and now its the rear defrost not working. lol

    8. #78
      Jackman
      Rank
       
      Rep
       
      testrage's Avatar
      is cruising :-D
       

      Join Date
      Sep 2012
      Location
      TN
      Posts
      354
      Vehicle
      2013 Dodge Dart Limited (Wife's DD)
      Liked
      122 times
      Gender
      Male
      Mentioned
      0 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      Quote Originally Posted by dartse2013 View Post
      LMAO!! My girlfriend just said that she is tired of her ATS and wants a Dart, she says it's cute!! AHHH! I can never make her happy! :/ lol We may be a 2 Dart Limited family... haha
      Congrats man!

      Maybe you should ge tthe one first and then once you are used to it, give it to the gf and get either the GT or SRT for yourself.

    9. #79
      Senior Moderator
      Rank
       
      Rep
       
      suzq044's Avatar
      Supporting Member
      is missing her Dart!
       

      Join Date
      Jul 2012
      Location
      Gordon, GA
      Posts
      12,792
      Vehicle
      '05 Grand Cherokee
      Mods
      [stock]
      Liked
      5600 times
      Gender
      Female
      Mentioned
      505 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      lol.. so you ended up with a Loaded Limited, eh? Congrats

      I knew you'd like the Limited better than the base SE. lol

      Welcome to the club. - now you just need someone to change your screen-name from SE to LTD. xD
      Last edited by suzq044; 01-23-2013 at 03:34 PM.






    10. #80
      Tire Carrier
      Rank
       
      Rep
       
      dartse2013's Avatar
      This user has no status.
       

      Join Date
      Jan 2013
      Location
      St.Louis, MO
      Posts
      53
      Vehicle
      Cosmic Gray 2013 Camry SE 2.5L FULLY LOADED! Laguna Blue Dart Limited 2.0L automatic on its way!
      Liked
      5 times
      Gender
      Male
      Mentioned
      0 Post(s)
      Tagged
      0 Thread(s)
      Yep! haha I place the order next Monday! I ended up going for a Laguna blue Limited 2.0 automatic with black leather and EVERY option! The salesman said that I can expect to get the car by late March or early April!!

     

     
    Page 8 of 15 FirstFirst ... 6 7 8 9 10 ... LastLast

    Sponsored Links

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •  

    Similar Threads

    1. Purchasing the tft gauges!!
      By spikeminoda82 in forum Dodge Dart Purchasing
      Replies: 8
      Last Post: 11-11-2012, 05:57 PM
    2. Opinion on purchasing Dart
      By Xithryl in forum Dodge Dart Purchasing
      Replies: 16
      Last Post: 08-03-2012, 07:58 PM

    Search tags for this page

    camry dart

    ,

    camry vrs dart

    ,

    dodge dart se fog lights adding

    ,

    dodge dart st. louis mo laguna blue

    ,

    should i get a fully loaded dart

    ,

    trade my camry sw pa

    Click on a term to search for related topics.